hanna-linnea

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Arbetsförmedlingen?

Av Hanna - 23 maj 2011 21:27

Så! nu har jag blivit lite piggare efter kaffet, brukar inte bli piggare av kaffe men nu verkade det funka. Kunde inte sova inatt förrän typ halv sju, men som tur va så började jag inte förrän halv två idag. Men jag fick fortfarande för lite sömt. 

I skolan arbetade jag med geografiuppgiften, den sista jag har kvar, men när jag sparade den glömde jag kolla vart jag sparade den och när jag skulle leta reda på den så var den borta. Letade fan i hela datorn! Så då fick jag göra om allt som jag gjorde idag.. Och skolans datorer hatar jag! Den jag använde var jätteseg så jag provade att starta den brevid mig men den ville fan inte starta och den på andra sidan om mig hade någon dragit ut alla kablar ur!  


 


Imorgon ska jag kanske till arbetsförmedlingen. Kan inte bestämma mig om jag ska följa med eller inte. Eftersom jag ska plugga efter sommaren så behöver jag ju inte skriva in mig, men man vet ju aldrig jag kanske ändrar mig och inte vill plugga.





 

 
 
Linda

Linda

24 maj 2011 11:07

Tävla om hello kitty-saker i mängder :) Läs översta inlägget i min blogg! :) Kram

http://meandrunk.blogg.se

 
en modells liv

en modells liv

25 maj 2011 00:59

men då är vi 2!

http://modellinglove.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 5 oktober 2011 03:12

Ny blogg: http://hanna-linnea.blogspot.com Så om det är någon här som faktiskt följer mig så får ni gärna följa min nya blogg också! :) Kan hända att jag skriver här också eller att jag går tillbaka till den här bloggen senare, men det får jag se...

Av Hanna - 23 juli 2011 03:07


Känner inte att jag har någon motivation till att blogga, men jag vill, så jag sitter och funderar på vad jag ska blogga om eller hur jag ska börja men det känns som att allt bara låter löjligt. Men jag vill ge det en chans för jag tycker ju att det ...

Av Hanna - 19 juli 2011 05:00

Nu har jag inte bloggat på väldigt länge igen, men jag har inte haft någon lust eller ork. Det här hänt en hel del sen jag bloggade sist, både bra och dåliga saker.. Jag har bla. tagit studenten! Det dåliga tänker jag inte gå in på här för jag vill...

Av Hanna - 2 juni 2011 05:20


Är i Örebro nu och det fanns internet! Men det är väldigt segt och ibland avbryts det. Men det är bättre än inget.   Förut när vi hade gått och lagt oss, och Robin hade somnat så gick brandlamet igång, det är något fel på det så det brukar göra d...

Av Hanna - 1 juni 2011 19:21


Nu ska jag packa och sen åker jag till Örebro och kommer hem den 10 juni när Robin har tagit studenten! Och som jag skrev tidigare ska jag försöka uppdatera varje dag. Men jag är inte säker på om det finns internet. Men om det inte finns ska jag fö...

Ovido - Quiz & Flashcards