hanna-linnea

Alla inlägg under maj 2011

Av Hanna - 31 maj 2011 21:50

Idag vart jag klar med allt jag hade kvar i skolan! Det ska bli jävligt skönt att slippa allt nu och bara vänta på studenten som är om två veckor! Så imorgon åker jag till Örebro och behöver inte tänka något mer på skolan!


Förut var jag och besiktigade Saaben och den gick igenom felfritt!

Och efter det åkte jag, min syster och min pappa till mormor och drack kaffe och pratade skit, det var väldigt trevligt för det var väldigt länge sen jag träffade henne.


 







 

Av Hanna - 30 maj 2011 21:00

Vill bara säga tack till alla som kommenterar min blogg! Ikväll har jag fan drunknat i kommentarer men fortsätt så! Blir glad varje gång jag får en kommentar!

Och skriv gärna vad ni vill att jag ska skriva om, om det är något speciellt ni vill ha med! Tex. Hiss och diss, eller vad som helst!

Kom med förslag!!


Har inte hunnit med att göra någon mat än som jag skrev för länge sen att jag skulle göra, istället gick jag ut och fotade lite med min syster. Lyckades hitta batterier. Men såna vanliga batterier tar ju slut så jävla fort, typ 5 kort sen är dom slut! Och då går det åt en hel del.

Och tyvärr har jag ingen systemkamera, så bilderna kunde ju vara bättre!


 Sooool<3


 Gissa vilka fötter som är mina! :P


   

 

 

  Guess what!



   






 







Av Hanna - 30 maj 2011 19:34

 






 

Av Hanna - 30 maj 2011 17:17

Ne nu ska jag gå och göra någonting att äta! Det blir nog lax som vanligt, men jag får se. Vet inte om jag orkar göra det. Helst vill jag ju vara ute i solen! Men tyvärr så måste man ju äta också. Eller jag ska inte säga tyvärr för jag älskar mat, men ibland vill man ju bara slippa tänka på det och göra massa annat istället.

Fick en väldig lust att gå ut och fota tex. Men jag har ju inga batterier i min kamera, och våran laddare är trasig :/

 

Vad duktig jag har blivit på att uppdatera förresten! Men det kanske beror på alla nya läsare jag har fått! Tillochmed min lärare har börjat läsa min blogg! Men det är ju bara trevligt!

 

Hoppas att ni vill fortsätta läsa min blogg och glöm inte att kommentera!

 





 


Av Hanna - 30 maj 2011 15:23

Ni som vill bli länkade, kolla några inlägg längre ner!!



Och glöm inte att kommentera i min blogg att ni vill bli länkade!

Av Hanna - 30 maj 2011 10:42

Jag tror jag stressar min lärare! Haha! Och det är endå bara jag här!

Men nu har jag iallafall fyllt i alla papper så att jag ska få matbidrag sen jag hade praktik, och så har jag gjort livräddningsprovet! Men tydligen så dög inte det jag gjorde fast jag gjorde allt som han sa, och det jag inte visste stog inte ens i boken!

Så nu måste jag kanske visa på en docka också! Och det har jag fan ingen lust med,

det kommer ju för fan kännas som att jag våldtar dockan!

Men jag var iallafall duktig som kom iväg till skolan idag och så tidigt också! Men det kan ju ha berott på att jag inte sov något i natt..

Nu ska jag försöka skriva lite om sicilien så att jag blir klar med det innan onsdag.

Är det någon som har fakta om sicilen så kan ni ju skicka den till mig för det finns nästan ingen alls på internet!






 

Av Hanna - 30 maj 2011 03:15

Det verkar som det blir en vakennatt för mig nu igen! Har redan varit uppe alldeles för länge. Och om jag går och lägger mig sen när jag har duschat och allt då kommer jag ju aldrig upp, vilket jag måste imorgon! Får absolut inte missa det där provet!

Det värsta är att jag kommer vara väldigt trött imorgon och då kanske jag inte kan koncentrera mig tillräckligt mycket.


Är det bara jag som känner att jag inte vill sova? 

Jag vill inte gå och lägga mig, men sen när jag väl har gått och lagt mig så har jag ett helvete att komma ur sängen..


 







 

Av Hanna - 30 maj 2011 00:59

Vill blogga men har slut på ideer. Det känns som att jag skriver samma saker i alla inlägg. Det blir ju ganska tråkigt att läsa då! Tråkigt att skriva också föresten.


Den här helgen har varit den tråkigaste på länge! Har typ inte gjort ett skit, bara suttit hemma och ruttnat!

Och så klart lyckades jag inte komma upp imorse efter att ha sovit ca 1 timme så jag kunde inte följa med till volvomarknaden.

Imorgon har jag prov i livräddning kl 9, så jag behöver iallafall inte vara där kl 8 som min lärare sa till mig först. Det är min sista chans att klara gympan! Men jag är rädd för att jag inte ska komma ihåg allt.


Jag längtar till på onsdag för då åker jag till Örebro! Och på måndag (eller tidigare) påbörjar jag mina två studentveckor!

Då ska jag försöka uppdatera ganska ofta så att ni får veta vad jag gör! Om ni nu vill veta det? :P (Och om det finns internet där, men det måste det finnas annars kommer jag bli galen!)


Inlägget med länkarna lägger jag in imorgon eller någon gång!


 





 

Ovido - Quiz & Flashcards