hanna-linnea

Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

........

Av Hanna - 19 juli 2011 05:00

Nu har jag inte bloggat på väldigt länge igen, men jag har inte haft någon lust eller ork. Det här hänt en hel del sen jag bloggade sist, både bra och dåliga saker..

Jag har bla. tagit studenten! Det dåliga tänker jag inte gå in på här för jag vill inte hänga ut någon på internet. 

Men nu måste jag försöka sova så att jag orkar upp och skjutsa Robin till jobbet imorgon, han har ju inget körkort kvar så jag har fått leka privatchaufför åt honom hela sommaren.


Bjuder på lite bilder från min student.


             











 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 5 oktober 2011 03:12

Ny blogg: http://hanna-linnea.blogspot.com Så om det är någon här som faktiskt följer mig så får ni gärna följa min nya blogg också! :) Kan hända att jag skriver här också eller att jag går tillbaka till den här bloggen senare, men det får jag se...

Av Hanna - 23 juli 2011 03:07


Känner inte att jag har någon motivation till att blogga, men jag vill, så jag sitter och funderar på vad jag ska blogga om eller hur jag ska börja men det känns som att allt bara låter löjligt. Men jag vill ge det en chans för jag tycker ju att det ...

Av Hanna - 2 juni 2011 05:20


Är i Örebro nu och det fanns internet! Men det är väldigt segt och ibland avbryts det. Men det är bättre än inget.   Förut när vi hade gått och lagt oss, och Robin hade somnat så gick brandlamet igång, det är något fel på det så det brukar göra d...

Av Hanna - 1 juni 2011 19:21


Nu ska jag packa och sen åker jag till Örebro och kommer hem den 10 juni när Robin har tagit studenten! Och som jag skrev tidigare ska jag försöka uppdatera varje dag. Men jag är inte säker på om det finns internet. Men om det inte finns ska jag fö...

Av Hanna - 31 maj 2011 21:50


Idag vart jag klar med allt jag hade kvar i skolan! Det ska bli jävligt skönt att slippa allt nu och bara vänta på studenten som är om två veckor! Så imorgon åker jag till Örebro och behöver inte tänka något mer på skolan!   Förut var jag och bes...

Skapa flashcards