hanna-linnea

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Hanna - 29 maj 2011 00:02

Jag borde sova nu. Eller nej jag borde ha sovit för länge sen.

Vill följa med min pappa till en volvomarknad imorgon, som är någonstans utanför Köping. Vi ska åka hans väldigt fina pv! :) Som jag även ska åka på studenten!

Vi ska åka vid kl 6 :S Då får jag gå upp typ kl 4 för att hinna duscha och allt. Och det är bara tre timmar tills dess..

Och jag sov ingenting inatt så jag tror fan inte jag orkar följa med. Men jag vill :/

Och jag måste egentligen plugga också. Jag fattar inte varför jag aldrig gör det, även fast jag har skittråkigt så lyckas jag inte ens ta fram det jag ska göra! Ahh jag blir så arg på mig själv!


Glöm inte att du kan bli länkad!

Läs inlägget under om du är intresserad!


Men nu säger jag gonatt.


  Ingen bra bild, men jag har tyvärr ingen bättre.







 

Ovido - Quiz & Flashcards