hanna-linnea

Alla inlägg den 25 maj 2011

HLR

Av Hanna - 25 maj 2011 23:34

Jag blir fan galen på den där jävla hjärt lungräddningen! Har prov på det imorgon och det är det enda jag har kvar i gympan. Klarade allt förutom det på provet förra veckan. (Hade inte pluggat på det då.) Men jag blandar ihop allting, vilken ordning man ska göra allt och vad som hör ihop med vad, jag kommer inte komma ihåg allting imorgon! Om jag ens kan gå till skolan imorgon har blivit förkyld och det kommer nog bli värre tills imorgon, men jag hoppas inte det för det kanske är min sista chans att klara gympan.

Det är klart det är jävligt bra att kunna hjärt lungräddning men jag blir fan galen när jag sitter och pluggar på det.   


 





 

Av Hanna - 25 maj 2011 02:00

Är rädd att jag är på väg att bli förkyld.. Har inte tid att vara sjuk nu:(

Ska ju åka till Örebro nästa vecka och då måste jag vara frisk + att jag måste till skolan nu och göra klart det lilla jag har kvar.

Har inget vettigt att skriva om nu men jag vill ändå blogga. Sitter iallafall och väntar på min tvätt som nog redan är klar, men jag orkar inte gå ner och hänga upp den, det är ju så tråkigt! Skulle egentligen ha duschat när jag tvättde men jag år ju såå duktig på att göra saker när jag ska! Får gå och göra det sen istället.

Egentligen borde jag sova nu men gick upp väldigt sent så jag är inte specillt trött. Får se om jag kommer iväg till skolan imorgon det beror på hur jag mår och hur trött jag är annars får jag försöka plugga hemma.


Längtar iallafall tills den 2 juni för då blir det troligtvis att åka till Örebro och vara där tills den 10, för då tar Robin studenten. Så jag kommer ha två studentveckor, det är ju inte illa! Men jag undrar hur jag kommer må sen. 


 



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       















Ovido - Quiz & Flashcards