hanna-linnea

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Hanna - 27 maj 2011 02:46

Sitter och lägger upp massa bilder på facebook, jag fick något knäppryck att göra det. Lägger nästan aldrig ut några bilder där men jag antar att jag tyckte det var dags :P

Och så klart så blev det ingen skola för mig idag heller, men jag är faktiskt sjuk.. Men på grund av att jag inte gick idag och gjorde provet så måste jag till skolan 8.20 på måndag och göra det! :( Så då får man ju lite ångest att man inte gick dit endå.

Och nu har jag fan vänt på dygnet igen. Jag lyckas alltid göra det. Jag borde sova nu, men först måste jag duscha och lite skit, och jag kan inte ens slita mig härifrån.  Och jag skulle även ha pluggat idag men det vart ju så klart inget gjort av det. Så nu känner jag mig riktigt duktig..


Har blivit jävligt sugen på att färga mitt hår! Tror fan det var 2 år sen jag färga blont! När jag har tagit studenten då ska jag färga mitt hår brunt eller rött eller någon annan färg. Men alla säger att jag inte får färga mörkt och att jag passar så bra i blond, men jag tycker egentligen inte om blont hår :P


Vilken färg tycker du att jag ska ha?

  



 







 

Ovido - Quiz & Flashcards