hanna-linnea

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Hanna - 5 maj 2011 02:52

Nu har jag äntligen lyckats hitta en studentklänning! Trodde aldrig jag skulle hitta nån som jag passade i och ville ha.. Men i måndags tror jag det va åkte jag med Robin och två kompisar till Marieberg i Örebro och där lyckades jag hitta en klänning efter ett par timmar, men det gick ändå fortare än jag trodde, jag hade ju inte ens räknat med att hitta någon. 

Klänningen är från wear it company.

Tog bilden från hemsidan.

http://www.wearit.se/


 




 

Av Hanna - 5 maj 2011 00:52

Nu har jag haft en lång bloggtorka. Har inte haft någon lust att blogga och sen har jag knappt suttit vid datorn heller.

Den här veckan har jag varit hos min pojkvän i Örebro, kom hit i fredags. Egentligen har jag skola den här veckan men jag har bara en lektion varje dag och på onsdagar har jag ingenting så man blir ju inte direkt motiverad att gå till skolan, då käns det som att man hellre är någonstans där man trivs mycket bättre och umgås med massa trevliga människor.

Har endel som jag behöver göra klart i skolan men min lärare skulle ändå inte vara där i tisdags på den enda lektionen jag har med min klass, visst låter det rörigt.

Ni kanske förstår om jag är ganska trött på det! Och förra veckan när jag kom till keramiken 8.20 (åkte buss bara för att det inte finns nånstans att parkera där) och när jag kom fram så var det inställt pga att läraren var hemma med sjuka barn.

Gissa om jag vart glad! Då var det bara att gå till resecentrum och åka hem igen. Det enda som var bra med det var att jag hade gott om tid till att sola när jag kom hem.

Men jag håller iallafall på och försöker plugga lite nu, har inte pluggat på hur länge som helst knappt ens i skolan så nu känner jag mig lite duktig, men det går inte så jättebra.




 

Ovido - Quiz & Flashcards