hanna-linnea

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Hanna - 13 maj 2011 03:54

Nu har jag sökt till Komvux! Ska läsa Svenska A, psykologi A, Socialpsykiatri och hälsopedagogik. Jag kommer att plugga på distans förutom psykologin som är på kvällar en gång i veckan. Är osäker på om jag kommer klara av alla kurserna, dom kommer säkert vara svåra och jag är ganska dålig på att plugga hemma, men då får jag ju bara ta o göra det och hoppas på att det funkar och inte är för svårt.


Är det någon som har läst någon av dom där kurserna (förutom svenskan)? Isåfall, är dom svåra? Skriv gärna vad du tyckte om dom!


Det känns iallafall väldigt skönt att veta vad jag ska göra efter sommaren, och Robin har ju fått jobb också, han ska köra ut tidningen på nätterna där han bor. Så det känns väldigt skönt. Förutom att jag vill ha det jobbet :P Det skulle nog passa mig perfekt eftersom jag är nattmänniska och så behöver man inte jobba så länge heller.

Men jag kommer kanske ta över jobbet sen när han hittar något annat.  


I helgen ska jag till Örebro igen, jag tror fan jag har blivit beroende av Örebro :P Ne men jag trivs så bra där och nu kommer ju Robin flytta hem och då kommer jag ju inte kunna vara där, inte lika mycket iallafall.


Ne nu måste jag fan sova om jag ska orka upp någon gång imorgon.

Gonatt.


 





 

Ovido - Quiz & Flashcards