hanna-linnea

Alla inlägg under april 2011

Av Hanna - 11 april 2011 22:57

Kom på att jag har typ inte berättat någonting om min själv här på bloggen. Så jag tänkte berätta en sak som ni inte vet om mig (om ni inte känner mig).

Jag har faktiskt gått frisör ett och ett halvt år! Men jag kastade bort den chansen att bli frisör..

Jag var borta alldeles för mycket, kom för sent hela tiden så jag kom efter för mycket och jag kände aldrig att jag passade in varken med klassen eller själva yrket.

Så jag valde att sluta och började på IV istället på samma skola, så jag gick fortfarande i årskurs två, så nu går jag i trean och tar studenten i sommar utan någon utbildning.. jag känner mig såå duktig !   







 

Av Hanna - 10 april 2011 02:06

Ska kanske sälja min bil :( Vill inte men jag har ändå inte råd att köra den och jag behöver pengar. Fick ett erbjudande idag av en som vill köpa den för 20 000. 

Om du vill bjuda högre så är det bara att säga till! :P 

Jag kommer vilja köpa en likadan sen, men då kanske jag hittar en som inte är lika mycket jobb med, såg en blå på blocket tex. (dom blå är väldigt ovanliga) Men jag lär inte ha råd o köpa en ny nu även fast jag vill :(


  Min fina bil!


Kolla också på http://www.garaget.org/Haannaa_ där finns mer bilder och information om bilen.





 

Av Hanna - 5 april 2011 02:44

Har inte bloggat på ett tag nu, jag har inte haft någon lust eller tid, när jag äntligen har något intressant att skriva om då hinner jag inte med det för då har jag fullt upp.

Jag är just nu hos min pojkvän i Örebro<3

Hade en mysig pratstund med honom förut och jag lyckades prata lite om mina problem, har väldigt svårt för det, men nu har jag för mycket tankar i huvet för att kunna gå och lägga mig.

Det känns som jag svamlar lite nu men det får ni stå ut med :P

Har iallafall haft en trevlig helg och umgåtts med massa trevliga människor. :) Jag har ingen lust att åka hem men tyvärr så måste jag, måste bli klar med så mycket som möjligt i skolan nu innan jag tar studenten.

Tack för att du orkade läsa mitt röriga inlägg!

Nu ska jag försöka sova. Så jag okar köra dom 10 milen hem imorgonbitti.

Gonatt<3




 

Ovido - Quiz & Flashcards