hanna-linnea

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Hanna - 24 mars 2011 16:53

Håller på o storstädar mitt rum, plockar upp saker ur påsar som jag inte har rört sen jag flytta hit för ca 4 år sen, och jävlar va dammigt det är!! Kommer ju inte kunna andas när jag är klar..  

Har slängt alla gamla ciggpaket också som har legat lite överallt sen jag slutade röka för ett halvår sen! 

Det är helt otroligt att jag orkar hålla på jag är helt slut och har inte sovit nåt i natt. Men så länge jag rör på mig så somnar jag iallafall inte. Om jag sitter här en stund till så kommer jag göra det, så det är bäst jag fortsätter nu..




 

Av Hanna - 24 mars 2011 00:21

Sitter och experimenterar lite på http://funphotobox.com/ fast jag egentligen inte har tid..



  


       

 


 


     




     



   





 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards