hanna-linnea

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Hanna - 21 mars 2011 18:44

Känner mig väldigt blå idag. Köpte även ett blått nagellack när jag var på stan förut. Det har typ samma färg som min piercing..

Skämde bort mig själv lite idag också, med kebab och nagellack:P Men jag fyller faktiskt 20!!


 



    

Av Hanna - 21 mars 2011 14:25

Har inte bloggat något i helgen pga. att jag har varit hos min pojkvän och haft roligare saker och göra, och först funkade inte internet heller.

I Lördags var jag ute och gick med Robins mamma och deras tre hundar.

Lägger ut lite mobilbilder, inte den bästa kvaliten.

  

  

Inez

   


Buster                   Nella

    



På kvällen åkte jag, Robin och hans bror till en kompis och festade lite och hade det trevligt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards