hanna-linnea

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Hanna - 15 mars 2011 01:57

Har en funderar dag/natt idag. Är ganska förbannad på mig själv för att jag är så dålig på att hålla kontakten med mina vänner. Först är jag för lat för att ringa ett samtal och skjuter upp det hela tiden och sen när det har gått för lång tid så vågar jag inte ringa och är rädd för att personen ska vara arg på mig, fast det kanske inte alls är så. Men det är inte alltid den andra personen hör av sig heller, är det meningen att bara jag ska höra av mig? Men jag känner ändå alltid att det är mitt fel.

Hur gör man om man vill ta upp kontakten med en person som man inte har pratat med på flera månader, men man absolut inte vill förlora?? Jag är inte den personen som gillar att ringa folk och sen när det har gått så lång tid så blir det ju 100 ggr svårare.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards