hanna-linnea

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Hanna - 7 mars 2011 01:02

Har inte lyckats slita mig från datorn än...

Någon som har tips på vart man kan köpa studentklänning?

Av Hanna - 7 mars 2011 00:03

Vill blogga men vet inte vad jag ska skriva om! Har svårt och komma igång och skriva.

I helgen har jag iallafall varit hos min pojkväns föräldrar som bor 3 mil bort, han brukar åka hem till dom eller till mig på helgerna, annars pluggar han i en annan stad ca 10 mil bort, vi har bara myst hela helgen, ätit pizza och tittat på film.

Nu ska jag gå och ducha och sen sova om jag kan, skulle ha gjort det för länge sen, men fastnade vid datorn som vanligt. :P Börjar en ny kurs imorgon 8.10 (tror jag) Är ganska nervös vet inte ens om jag hittar till skolan som den är på fast jag var där i fredags och kollade vart jag skulle. Och sen kommer det nog bara va massa killar där, men hellre det än bara tjejer!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards