hanna-linnea

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Frisör!

Av Hanna - 11 april 2011 22:57

Kom på att jag har typ inte berättat någonting om min själv här på bloggen. Så jag tänkte berätta en sak som ni inte vet om mig (om ni inte känner mig).

Jag har faktiskt gått frisör ett och ett halvt år! Men jag kastade bort den chansen att bli frisör..

Jag var borta alldeles för mycket, kom för sent hela tiden så jag kom efter för mycket och jag kände aldrig att jag passade in varken med klassen eller själva yrket.

Så jag valde att sluta och började på IV istället på samma skola, så jag gick fortfarande i årskurs två, så nu går jag i trean och tar studenten i sommar utan någon utbildning.. jag känner mig såå duktig !   







 

 
 
Ida - Skateboard bruden från Norrland

Ida - Skateboard bruden från Norrland

13 april 2011 09:12

Sv;Ah nice ;-D jorå det funkar.

http://www.iddlapiddla.blogg.se

 
eemmaaj

eemmaaj

18 april 2011 15:34

Nu är tävlingen avslutad och vinnarna är dragna. Kika in och se om det blev just DU! Annars kommer det fler chanser inom en snar framtid. :*

http://saveu.blogg.se

 
Therese

Therese

18 april 2011 19:24

vill du bli veckans blogg ?
kika in på min blogg och anmäl dig! :)

om du vinner kommer du vara länkad hela helgen på min bogg! ;)
/ kram Therese

http://www.tttheas.blogg.se

 
emma

emma

3 maj 2011 15:24

Hej :* ville bara tipsa dig om tävlingen som pågår just nu, har produkterna själv och kan säga att de är super bra! :3

http://saveu.blogg.se/2011/may/tavling-vinn-valfritt-lip-balm.html

http://saveu.blogg.s

 
Ingen bild

Stella

23 maj 2011 20:08

Jag tycker inte att du slängde din chans eller vad du kallade det. Frisör är en av de jobb som det är minst chans att kunna försörja sig på nuförtiden. :D Love you sis <3

Hanna

23 maj 2011 20:45

Ja det är ju sant. Älskar dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 5 oktober 2011 03:12

Ny blogg: http://hanna-linnea.blogspot.com Så om det är någon här som faktiskt följer mig så får ni gärna följa min nya blogg också! :) Kan hända att jag skriver här också eller att jag går tillbaka till den här bloggen senare, men det får jag se...

Av Hanna - 23 juli 2011 03:07


Känner inte att jag har någon motivation till att blogga, men jag vill, så jag sitter och funderar på vad jag ska blogga om eller hur jag ska börja men det känns som att allt bara låter löjligt. Men jag vill ge det en chans för jag tycker ju att det ...

Av Hanna - 19 juli 2011 05:00

Nu har jag inte bloggat på väldigt länge igen, men jag har inte haft någon lust eller ork. Det här hänt en hel del sen jag bloggade sist, både bra och dåliga saker.. Jag har bla. tagit studenten! Det dåliga tänker jag inte gå in på här för jag vill...

Av Hanna - 2 juni 2011 05:20


Är i Örebro nu och det fanns internet! Men det är väldigt segt och ibland avbryts det. Men det är bättre än inget.   Förut när vi hade gått och lagt oss, och Robin hade somnat så gick brandlamet igång, det är något fel på det så det brukar göra d...

Av Hanna - 1 juni 2011 19:21


Nu ska jag packa och sen åker jag till Örebro och kommer hem den 10 juni när Robin har tagit studenten! Och som jag skrev tidigare ska jag försöka uppdatera varje dag. Men jag är inte säker på om det finns internet. Men om det inte finns ska jag fö...

Ovido - Quiz & Flashcards